loading
Click aici pentru Opel LiveChat
chat

CONTACT.

Nu ai găsit răspuns la întrebările tale în secțiunea de Întrebări frecvente? Ai nevoie de asistență sau cauți informații suplimentare? Nu ezita să ne contactezi. Echipa noastră de asistență va fi gata să te ajute.

Contactează-ne telefonic!
Linie de asistență telefonică

800400766
0373788120
Trimite un e-mail
Onstar.europe@onstar.com
Scrie o scrisoare!
OnStar Europe Ltd.
Luton HQ & Training Center
Osborne Rd
Luton, Bedfordshire, United Kingdom 

 

  • Care sunt autovehiculele echipate cu OnStar?
    OnStar este disponibil pentru toată gama noastră de autoturisme, de la Karl/Viva până la Insignia.
  • Cum pot obține OnStar?
    OnStar va fi disponibil standard pentru nivelurile de echipare Sport, Innovation și OPC și opțional pentru celelalte. Te rugăm să consulți configuratorul de autovehicule pentru informații concrete privind disponibilitatea. La achiziționarea noului tău autovehicul Opel, dealerul îți va explica cum poți obține OnStar și cum poți activa serviciile online.
  • Cum pot începe să utilizez OnStar?
    Atunci când achiziționezi un autovehicul echipat cu OnStar, trebuie să te înregistrezi și să activezi OnStar. Vei primi un e-mail de la Opel - nu trebuie decât să faci clic pe link pentru a finaliza procesul de activare. Dacă ai achiziționat un autovehicul rulat echipat cu OnStar, nu trebuie decât să apeși butonul service pentru a discuta cu un consilier OnStar și a-ți activa contul OnStar. Pentru orice întrebări, apasă butonul service pentru a discuta cu un consilier OnStar.
  • Cum îmi accesez contul OnStar?
    De îndată ce ți-ai creat contul OnStar, vei putea să îl accesezi prin intermediul myOpel.
  • Toate serviciile sunt disponibile în toate autovehiculele?
    Unele servicii nu sunt disponibile în anumite autovehicule, te rugăm să consulți specificațiile gamei de modele pentru mai multe detalii.
  • Pot avea OnStar în autovehiculul pe care îl dețin în prezent?
    OnStar este disponibil exclusiv cu cele mai noi modele Opel/Vauxhall. OnStar nu poate fi montat în autovehiculele existente.
  • Pot procura OnStar pentru alte mărci de autovehicule?
    OnStar este un serviciu unic disponibil exclusiv pentru autovehiculele Opel/Vauxhall.
  • Cum pot să mă dezabonez?
    Poți renunța în orice moment la serviciile OnStar, deși noi sperăm că nu vei dori acest lucru. Poți să-ți accesezi contul OnStar online și să te dezabonezi acolo sau poți să apeși butonul service din autovehicul și să discuți cu un consilier care te va ajuta.
  • OnStar funcționează când lucrez în străinătate?
    Da, serviciile OnStar sunt disponibile în toată Europa. Conexiunea Wi-Fi poate să varieze de la o țară la alta. Te rugăm să consulți lista țărilor din secțiunea „Obține OnStar” care arată unde sunt disponibile serviciile și roaming-ul de date.
  • Societatea mea de asigurări primește datele?
    Nu, societatea de asigurări nu va primi niciun fel de informații. De fapt, datele tale nu vor fi puse la dispoziția niciunui terț, decât dacă ne soliciți să facem acest lucru.
  • În ce limbi va fi disponibil OnStar?
    OnStar este disponibil în 8 limbi: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, olandeză, poloneză și portugheză.

    Începând cu august 2016, este disponibil și în următoarele limbi: bulgară, cehă, daneză, finlandeză, greacă, maghiară, norvegiană, română, rusă, slovacă, slovenă și suedeză. Pentru a-ți prelua apelul cât mai repede posibil, în situații excepționale este posibil să fii pus mai întâi în legătură cu un consilier vorbitor de limba engleză.
  • Cum selectez limba dorită?
    Contul tău OnStar va fi configurat în limba pe care o alegi în momentul înscrierii. Poți schimba în orice moment limba selectată în contul tău din pagina „profilul meu”.

    Poți modifica în orice moment limba în sistemul de infotainment, ceea ce va atrage modificarea limbii în care consilierul tău OnStar vorbește cu tine (vezi limbile în răspunsul de la întrebarea anterioară). Dacă este selectată o altă limbă, vei fi conectat la un consilier care vorbește limba engleză.
  • Pot testa OnStar gratuit?
    Da, la fiecare autovehicul nou achiziționat cu OnStar este oferită o perioadă de probă gratuită de 12 luni a serviciilor OnStar.

    De asemenea, va exista separat o perioadă de probă gratuită a hotspot-ului Wi-Fi. Detaliile se găsesc în secțiunea „Obține OnStar” a site-ului.
  • Atunci când conduc într-o altă țară OnStar îmi va percepe costuri suplimentare când apelez un consilier OnStar?
    Nu ți se vor percepe costuri pentru apelurile efectuate către un consilier prin intermediul sistemului OnStar atunci când te afli în autovehicul.
  • Când începe perioada de probă de 12 luni pentru serviciile OnStar?
    Perioada ta de probă gratuită de 12 luni începe (excluzând pachetul de date Wi-Fi) cu prima înmatriculare sau livrare de la dealerul Opel, oricare dintre variante este prima, independent de data de activare de către client.
Pentru a beneficia de gama de servicii - comercializare vehicule (Corsa, Astra, Insignia, Crossland X, Grandland X, Zafira, Combo, Movano, Vivaro), post vanzare , consiliere financiara, accesorii si altele- va rugam sa va adresati exclusiv unui distribuitor/reparator autorizat Opel. Continutul site-ului are caracter informativ. Imaginea poate prezenta dotări opţionale. Protecţia consumatorilor - ANPC - www.anpc.gov.ro Opel va depune eforturi susținute pentru a asigura acuratețea și actualizarea conținutului acestei pagini de internet, dar nu își asumă răspunderea pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate de utilizarea informațiilor de pe pagina de internet. Anumite informații de pe acest Website pot fi incorecte ca urmare a modificărilor aduse produselor de la lansarea acestora. Unele dintre echipamentele descrise sau ilustrate pot fi disponibile doar pentru anumite piețe sau la un preț suplimentar. Opel își rezervă dreptul de a schimba oricând specificațiile produselor. Pentru specificațiile actuale ale produsului comercializat în țara ta, te rugăm să contactezi dealerul Opel local. Descrierile caracteristicilor și ilustrațiile pot viza sau indica echipamente opționale care nu sunt incluse în livrarea standard. Informațiile conținute au fost exacte la momentul publicării. Ne rezervăm dreptul de a face schimbări în design și echipamente. Culorile afișate sunt doar culori aproximative. Echipamentele opționale ilustrate sunt disponibile contra unui cost suplimentar. Disponibilitatea, caracteristicile tehnice și echipamentele furnizate pe vehiculele noastre pot varia sau pot fi disponibile numai în anumite țări sau pot fi disponibile numai la costuri suplimentare. Pentru informații exacte privind echipamentelesi dotarile de pe vehiculele noastre, vă rugăm să contactați Opel Southeast Europe LLC – Reprezentanţă România sau partenerul dvs. Opel. * Cifrele privind consumul de combustibil și emisiile de CO2 menționate sunt determinate în conformitate cu reglementările de omologare NEDC (R (CE) nr. 715/2007 și R (CE) nr. 692/2008, în versiunile aplicabile, care permit compararea cu alte vehicule . Din 01/09/2017, consumul de carburant și valorile emisiilor de CO2 ale anumitor vehicule noi sunt determinate utilizând noua procedură de testare a vehiculelor de pasageri armonizată la nivel mondial (WLTP), iar valorile relevante sunt transferate înapoi în NEDC pentru a permite comparaţia. Cntactați distribuitorul dvs. pentru cele mai recente informații și pentru a verifica dacă valorile s-au modificat. ** Datele privind consumul de carburant și emisiile de CO2 sunt determinate utilizând Procedura Internaţională Armonizată de Testare a vehiculelor (WLTP) și valorile relevante sunt transferate înapoi pentru a permite comparaţia în NEDC, în conformitate cu normele R (CE) nr. 715/2007, R (UE) nr. 2017/1153 și R (UE) nr. 2017/1151. Valorile nu iau în considerare o utilizare specială, condițiile de condus, dotările sau opțiunile și pot varia în funcție de dimensiunea anvelopelor. Pentru mai multe informații privind consumul oficial de carburant și valorile emisiilor de CO2, citiți ghidul "Ghid pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 ale autoturismelor de pasageri noi" disponibil în mod gratuit la toate punctele de vânzare. 2 H gaz în m3 / 100 km. 3 Vehiculele cu tehnologie BlueInjection vor avea nevoie, de asemenea, de supliment AdBlue®, între intervalele de service recomandate. Un indicator integrat în computerul de bord vă va avertiza când trebuie să completați. Mai multe informații găsiți în http: //www.opel.ro. Opel va depune eforturi susținute pentru a asigura acuratețea și actualizarea conținutului acestei pagini de internet, dar nu își asumă răspunderea pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate de utilizarea informațiilor de pe pagina de internet. Anumite informații de pe acest Website pot fi incorecte ca urmare a modificărilor aduse produselor de la lansarea acestora. Unele dintre echipamentele descrise sau ilustrate pot fi disponibile doar pentru anumite piețe sau la un preț suplimentar. Opel își rezervă dreptul de a schimba oricând specificațiile produselor. Pentru specificațiile actuale ale produsului comercializat în țara ta, te rugăm să contactezi dealerul Opel local. Opel nu este responsabil pentru asigurarea serviciilor OnStar și Wi-Fi, care sunt oferite de OnStar Europe Limited, o companie a GM.
Sus pagina